Укрзалізниця у квітні запропонує ринку єдиний логістичний тариф на вантажоперевезення, - Володимир Жмак

Укрзалізниця планує у квітні 2021 року запропонувати ринку єдиний логістичний тариф на вантажні перевезення залізницею. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Володимир Жмак в ексклюзивному інтерв’ю інформаційному агентству «Інтерфакс-Україна».

"З першого дня роботи в якості голови правління я підкреслював, що не збираюся "воювати" з бізнесом, а покажу йому реальні вигоди від співпраці. Укрзалізниця - логістична компанія і пропонує ринку тарифи, за якими перевозить вантажі", - наголосив він.

За словами Володимира Жмака, зараз компанія пропонує три варіанти формування тарифу маршруту, які вже представлені ринку. У кожному з них вартість і умови перевезення вантажів залежать від кількості вагонів і відстані. Він також зазначив, що оновлена послуга маршрутних поїздів дає можливість клієнтам Укрзалізниці чітко планувати оборот вантажу і швидкість перевезення, що є необхідною умовою для прискорення вантажообігу. «Ми не хочемо залишатися вагонною компанією. Ми нікому не пропонуємо вагони, ми пропонуємо комплексну послугу з перевезення вантажів», - підкреслив він.

Коментуючи невдоволення цим підходом на ринку, Володимир Жмак наголосив, що таке невдоволення мають ті компанії, які свого часу купили "по дешевці" старих вагонів, користуючись тим, що вони в сусідніх країнах потрапили під обмеження щодо продовження термінів їх експлуатації й, таким чином, біло створено на українському ринку профіцит вагонів.

Крім цього, за його словами, на ринку було дуже багато вагонів Укрзалізниці, які були здані в оренду різним експедиторам за невигідною для компанії ціною, при цьому ринку вантажовідправників ці вагони пропонувалися вже в рази дорожче. «Ще один важливий момент - неефективне використання своїх вагонів. Наведу як приклад наші зерновози. Коли я тільки прийшов у компанію, вони пропонувалися ринку щодо 1136 грн в день. А ринок в цей час оперував ціною в 563 грн / день. Зрозуміло, наші зерновози простоювали, тому що за такою ціною вони нікому не були потрібні, а приватні вагони - користувалися попитом. І в результаті частка УЗ, яку називають "монополістом", на ринку вагонів опустилася до 19%», - констатував Володимир Жмак, додавши, що Укрзалізниця вже привела вартість оренди зерновозів до ринкової й частка компанії на ринку почала рости.

                                                                                                                     

 

Оформити підписку на наші новини