Питання/Відповідь

Я перебуваю за межами України, як я можу придбати квиток?
Ви можете зробити оформлення квитка з будь-якої точки планети. Оплата броні здійснюється з банківської карти або через будь-яку платіжну систему. Ви можете вибрати для себе найбільш комфортний варіант. В якості підтвердження покупки виступає контрольний купон. Відразу після повної оплати броні ви отримаєте його на електронну пошту, адресу якої було вказано. На контрольному купоні відображені всі ключові умови, які покупець повинен виконати для посадки в вагон.
Наскільки захищений мій платіж?
Ми суворо стежимо за безпекою кожного проведеного платежу, щоб попередити випадки шахрайства персональну інформацію. Перед введенням даних банківської карти ви потрапляєте на захищену платіжну сторінку. Вся інформація про скоєні платежах передається в процесинговий центр з використанням інноваційних технологій шифрування SSL. Ми не допускаємо передачі відомостей з банківської картки клієнта стороннім особам. Щоб здійснити додаткову аутентифікацію користувача картки із застосуванням протоколу 3D Secure. Якщо ваша карта видана банком, що підтримує відповідну технологію, то при здійсненні платежу ви будете негайно перенаправлені на банківський сервер, де зможете ввести додаткові платіжні реквізити.
Я - іноземний громадянин. Як я зможу придбати квиток? У мене відсутня батькові. Як я можу оформити бронь?
Вам достатньо правильно вибрати тип документа на етапі оформлення покупки квитка. Вам слід вибрати «Іноземний документ» і заповнити відомості в повній відповідності з даними, наведеними в документі. У разі відсутності по батькові, у відповідному полі вам досить поставити прочерк.
Чи можу я переоформити електронний квиток на іншу дату або змінити дані пасажира?
Така опція недоступна. Допускається лише оформлення повернення з повторною покупкою квитка на ім'я іншого пасажира або на іншу обрану дату.
Я припустився помилки при введенні персональної інформації. Як я можу її виправити?
Перевізник допускає наявність однієї помилки у прізвищі пасажира і ще однієї помилки - в його персональних відомостях. Якщо ви допустили більше помилок, і інформація в квитку не відповідає дійсності, то необхідно оформити повернення і повторно придбати квиток, більш уважно заповнюючи поля.
Чи можу я замість оригіналу паспорта при посадці надати його нотаріально завірену копію?
Згідно з правилами, встановленими перевізником, пасажир повинен пред'явити оригінал документа, що засвідчує його особу.
Як я можу отримати актуальну інформацію по маршруту, розкладу поїздів?
Вам достатньо перейти до форми пошуку квитків і ввести інформацію про дату відправлення, а також про початковій і кінцевій точках маршруту. Система в автоматичному режимі підбере найбільш підходящі пропозиції, якими ви зможете скористатися. Продаж електронних квитків на внутрішні російські напрямки починається за 90 діб до моменту відправлення поїзда зі станції пасажира. Під номером кожного поїзда представлена ​​більш детальна інформація про нього. Також система інформує вас про річному графіку поїзда, його маршрут прямування та відгуки інших пасажирів. Зверніть увагу: певні потяги користуються підвищеною популярністю, тому квитки на них розкуповуються набагато швидше. Нерідко це відбувається ще за кілька тижнів до моменту відправлення поїзда. Якщо який-небудь пасажир здасть свої квитки, то вони знову з'являться в продажу. Як правило, пасажирам вдається заощадити, якщо вони купують квитки завчасно.
Не проходе оплата квитка банківською картою. Як мені бути?
Переконайтеся, що ви правильно ввели символи з одноразового пароля. Іноді банки просять користувача про додаткове підтвердження операції. Це дозволяє захистити власників банківських карт від шахрайських махінацій. Підтвердження платежу відбувається після введення користувачем символів з перевірочного смс, спрямованого банком. Якщо ви переплутали символи, зробите другу спробу. Відправку одноразового пароля здійснює банк. Якщо у вас виникли труднощі, обов'язково зв'яжіться з представником банку для пошуку вирішення проблеми. Здійсніть другу спробу оплати замовлення. Переконайтеся в тому, що введені вами дані відповідають інформації, зазначеної на карті. Ви могли припуститися помилки в номері карти або строк її дії. Переконайтеся, що баланс банківської карти позитивний. Уточніть в контактному центрі банку, чи можете ви розплачуватися обраної картою при здійсненні покупок через інтернет.
Оформити підписку на наші новини