Розпочата реформа Укрзалізниці має бути продовжена, — Володимир Жмак

Незважаючи на ситуацію, яка склалася навколо Укрзалізниці та різноманітні чутки, на глибоке переконання голови правління товариства Володимира Жмака, розпочата реформа державної компанії має продовжуватися. Звісно, усі зміни мають відбуватися при повній підтримці та в тандемі з наглядовою радою.

За його словами, наразі окремі сили намагаються дискредитувати реформу та топ-менеджмент компанії, щоб зберегти корупційні схеми та свій вплив. Зазначена ситуація не має вплинути на діяльність стратегічного та ключового для економіки країни підприємства. Так, має бути продовжений курс реформ компанії, зокрема в частині виконання Угоди про асоціацію з ЄС, яка передбачає розділення Укрзалізниці на чотири функціональні бізнес-вертикалі та перетворення її з архаїчної збиткової компанії на прибутковий бізнес.

За словами Володимира Жмака, завдяки розпочатим реформам Укрзалізниці вже вдалося зламати тенденцію падіння виробничих показників роботи компанії та досягти позитивної динаміки. Зокрема, вдалося збільшити частку вагонів Укрзалізниці у навантажені та ліквідувати дефіцит локомотивів.

Для подальшого розвитку Укрзалізниці у найкоротші строки Урядом має бути схвалений її фінансовий план на 2021 рік. Це рішення допоможе компанії розпочати капітальні вкладення у свою розбудову та відновлення основних фондів – вагонів, інфраструктури та локомотивів. Загалом, цьогоріч на зазначені потреби Укрзалізниця планує спрямувати понад 27 млрд грн.

Володимир Жмак також нагадав, що Укрзалізниця у лютому вперше здійснила закупівлю електроенергії у виробника — державної енергогенеруючої компанії «Енергоатом», завдяки чому отримала значний відсоток економії.

Крім цього, з початку 2021 року УЗ було проведено 27 успішних аукціонів з продажу брухту  чорних металів, за підсумками яких компанії вдалося реалізувати 137 тис. тонн металобрухту загальною вартістю понад 1 млрд грн.

Зазначимо, що реформу Укрзалізниці підтримує і бізнес. Але всі учасники процесу розуміють, що, крім ініціативи Укрзалізниці, повинна бути й всебічна підтримка зі сторони держави.

Оформити підписку на наші новини