АТ «Укрзалізниця» обладнало 100% кас далекого сполучення терміналами для безготівкового розрахунку

АТ «Укрзалізниця» продовжує розвивати платіжну інфраструктуру задля зручності пасажирів.

Так, завдяки співпраці з Ощадбанком залізниці вдалося завершити процес обладнання 100% вокзальних кас, які здійснюють продаж квитків на поїзди далекого сполучення, терміналами для безготівкового розрахунку. 

Процес обладнання платіжними терміналами кас, які здійснюють продаж квитків на приміські поїзди, все ще продовжується. АТ «Укрзалізниця» з початку року довело цей показник із 4,7% до 45,8%: обладнати 100% приміських кас терміналами АТ «Укрзалізниця» планує в першому кварталі 2022 року.

Нагадаємо, що за підсумками 2021 року частка електронних квитків склала 68,5% від загального обсягу проданих, а в грудні минулого року цей відсоток сягнув 77%. Кількість квитків, які АТ «Укрзалізниця» продає онлайн, поступово зростає з моменту відкриття цієї можливості, зокрема, завдяки збільшенню та розвитку каналів продажів: так, наприкінці 2021 року залізниця покращила чат-бот, додавши опцію купувати квитки, окрім Viber та Telegram, ще у двох месенджерах — Apple Messages та Facebook Messenger. Еквайринг-партнером офіційного чат-боту Укрзалізниці також виступає Ощадбанк.

Крім того, наразі триває робота над власним додатком АТ «Укрзалізниця» для купівлі квитків — закінчити попередню розробку та розпочати бета-тестування із залученням пасажирів залізниця планує у другому кварталі 2022 року.

Оформити підписку на наші новини