Олександр Камишін: Пасажирські перевезення, велике будівництво та ефективність компанії — пріоритетні напрямки команди Укрзалізниці на найближчі 3 роки

Команда АТ «Укрзалізниця» впродовж найближчих трьох років зосередиться на трьох основних напрямках роботи — пасажирських перевезеннях, розбудові інфраструктури та підвищенні ефективності компанії. Про це 9 листопада у Києві під час форуму «Велике будівництво: нова залізниця» повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін.

«У нашої команди є три фокуси на найближчі три роки. По-перше, це все, що стосується пасажирів, їх безпеки і комфорту. По-друге, це велике будівництво на залізниці — інфраструктура, вагони та локомотиви. По-третє, операційна ефективність», — розповів Олександр Камишін.

Зокрема, для пасажирів якісно новий сервіс мають дати поїзди City Express, які курсуватимуть у чотирьох містах, 20 нових дизель-поїздів ДПКр-3 вітчизняного виробника, 500 нових спальних вагонів, мають прийти перші електропоїзди – вже оголошено тендер на 80 нових електропоїздів.

«Ми будемо втілювати безбар’єрність і на вокзалах, і в поїздах, і можливість доїхати потягами Інтерсіті до всіх обласних центрів і великих міст України», — додав Олександр Камишін.

Крім того, АТ «Укрзалізниця» продовжує роботу над прозорою системою фрахту вантажних вагонів. Зокрема, запланована масштабна програма оновлення вантажних вагонів: за сім років оновити 46 тис. піввагонів і зерновозів, а за найближчі три роки — 10 тис. нових вантажних вагонів. Також у плані закупівля 130 електровозів і 40 нових тепловозів.

Голова правління АТ «Укрзалізниця» розповів, що для розбудови інфраструктури компанія планує електрифікувати не менше 500 км колій упродовж найближчих трьох років, і вже взято гарний темп: «За останні 8 років було зроблено лише 23 км — це в середньому 3 км на рік. Минулого тижня ми з міністром відкрили електрифіковану дільницю на перегоні Чорноморська – Берегова – це 7 км. Це небагато, але це той проєкт, що вдалося реалізувати нашій команді лише за два місяці. І ми тільки починаємо».

Також, за словами Олександра Камишіна, АТ «Укрзалізниця» потребує не менше 3 тис. км реконструкції колії та капремонту впродовж трьох років. Зокрема, у рамках «Великого будівництва» необхідно добудувати Дарницький міст.

Для підвищення ефективності роботи компанії пасажирський напрямок буде виділено в окремий бізнес, продовжиться робота над корпоративною структурою. Важливою метою є і цифровізація, відкритість даних, і контроль за справедливими тарифами, ефективні закупівлі та продовження успішного продажу непрофільних активів.

Оформити підписку на наші новини