АТ «Укрзалізниця» відкрило реконструйовану дільницю Чорноморська – Берегова на Одещині, яка збільшить вантажопотоки в напрямку найбільших портів країни

Сьогодні, 4 листопада, залізничники урочисто пропустили перший вантажний поїзд реконструйованою та електрифікованою ділянкою Чорноморська – Берегова. Подія відбулася за участю міністра інфраструктури України Олександра Кубракова, голови Одеської обласної державної адміністрації Сергія Гриневецького, голови правління АТ «Укрзалізниця» Олександра Камишіна, директора регіональної філії «Одеська залізниця» Сергія Нікуліна. Під час заходу з нагоди професійного свята, яке відзначається в Україні 4 листопада, залізничникам-учасникам будівництва вручили почесні нагороди.

Реконструкція дільниці Чорноморська – Берегова з улаштування другої головної колії на перегоні к.п. 5 км – роз’їзд 12 км  — важливий інфраструктурний проєкт реалізований залізничниками в рамках програми Президента «Велике будівництво», він дозволить збільшити обсяги транспортування вантажів до портів. Перший поїзд новозбудованою ділянкою 4 листопада пройшов у напрямку станції Чорноморська. Із завершенням робіт залізничників привітав міністр інфраструктури Олександр Кубраков.

«Сьогодні на Одещині запустили у роботу дільницю Чорноморська – Берегова. Це 6,8 км нової колії до найбільших портів країни. Майже 6 років велися дискусії щодо потреб розширення перегону. Це необхідно українським промисловцям, аграріям, портовикам, а значить – усій країні, бо це експортна виручка та сотні тисяч робочих місць. Завдяки «Великому будівництву» на УЗ нам вдалося завершити 6-річну дискусію за 60 днів. За цей короткий час залізничники уклали та електрифікували другу колію. Вже понад 10 років на УЗ подібні проєкти не втілювалися», — прокоментував Олександр Кубраков.

За словами Олександра Камишіна, всі роботи з будівництва другої колії з електрифікацією та реконструкцією залізничники виконали власними силами.

«Нам знадобилося трохи більше двох місяців, щоб реалізувати проєкт, і сьогодні, в День залізничника, ми даємо старт роботі реконструйованій дільниці Чорноморська – Берегова. Завдяки облаштуванню другої головної колії пропускна спроможність перегону збільшиться з 55 до 60 пар поїздів на добу, при цьому Укрзалізниця значно зменшить експлуатаційні витрати при перевезенні вантажів», — зазначив Олександр Камишін.

Він також додав, що з огляду на важливість напрямку, що забезпечує перевезення для трьох найбільших стивідорних компаній порту: ДП МТП «Южний», ТОВ «Трансінвестсервіс» та АТ «Одеський припортовий завод», надалі розглядається можливість добудови другої головної колії на дільниці пост 24 км — пост 30 км — станція Берегова/станція Хімічна. Після чого пропускна спроможність дільниці Чорноморська — Берегова — Хімічна складе вже 150 пар поїздів на добу.

Під час реалізації проєкту реконструкції дільниці Чорноморська – Берегова було влаштовано другу колію на дільниці Чорноморська – Берегова між к.п. 5 км – роз’їзд 12 км довжиною 6,8 км. Зокрема, проведено капітальний ремонт переїзду 5 км із укладанням залізобетонного настилу, реконструкція пристроїв сигналізації та зв’язку, влаштовано та електрифіковано контактну мережу нової колії.  Загальна кошторисна вартість проєкту складає 460,6 млн грн. з ПДВ.

Оформити підписку на наші новини