«Букса. Помічник залізничника» — найкращий HR-проєкт в Україні у 2021 році

Укрзалізниця перемогла та отримала всеукраїнське визнання в одній із найпрестижніших премій у країні в HR-сфері — премії HR-бренд 2021.

У головній номінації конкурсу — «Україна» — переміг проєкт «Букса. Цифровий асистент залізничника». Він отримав одноголосний вибір незалежного журі з 40 проєктів українських та міжнародних компаній.

Член експертного журі, директор з персоналу компанії TEVA Лілія Дубас, оголошуючи перемогу Укрзалізниці, зазначила: «Це проєкт, за який журі проголосувало одноголосно».

Ігор Котелянець, директор Департаменту сталого розвитку та внутрішніх комунікацій УЗ, перемогу прокоментував так: «Я пишаюсь нашою командою та вдячний в.о. члена правління Івану Синякову, який завжди підтримує наші ідеї. Проєкт запровадження цифрового асистента «Букса. Помічник залізничника»  – не лише про конкретні результати для наших співробітників та бізнесу. Це про соціальне партнерство між державним та приватним бізнесом, а саме між Укрзалізницею та Handy.ai. Магія цієї співпраці допомагає державі реформуватись. Дякую, Handy! Спільним проєктом ми довели, що круті проєкти можливі навіть без грошей і серйозних ресурсів, лише завдяки кооперації зі свідомими українськими IT компаніями».

Цифровий асистент «Букса. Помічник залізничника» — це проєкт, на який УЗ не витратила жодної копійки державних грошей з бюджету компанії. Натомість він вже приніс економічний ефект для Укрзалізниці 16 млн грн.

Наразі перевагами цифрового асистента «Букса. Помічник залізничника» користуються вже понад 50 тисяч залізничників. Завдяки запровадженню «Букси – цифрового асистента залізничника», Укрзалізниця тримає зв’язок з працівниками по всій території України, запроваджує онлайн сервіси для своїх співробітників, проводить постійний моніторинг настроїв та отримує зворотний зв’язок від працівників.

У тематичній номінації «Кращий проєкт із залучення талановитої молоді» перемогу отримав ще один проєкт Укрзалізниці — «Київська дитяча залізниця: друге дихання». Він є яскравим прикладом комплексного та практичного підходу до профорієнтації молоді. Завдяки проєкту реновації КДЗ отримала друге дихання. Вона не тільки продовжила надавати на безкоштовній основі якісне навчання, але й удвічі збільшила кількість своїх учнів.

HR-бренд — це одна з найпрестижніших премій у країні в HR-сфері. Вона проходить вже одинадцятий рік поспіль. Організатори збирають найбільш успішні проєкти в галузі управління персоналом. Цьогоріч на премії було представлено понад 60 актуальних HR-кейсів від провідних компаній України, які продемонстрували практичний досвід, що довів свою ефективність та результативність для бізнесу в умовах нової реальності.

 

Оформити підписку на наші новини