Укрзалізниця дарує пасажирам 15% знижки на поселення в будь-якому з готелів мережі Reikartz

Укрзалізниця розширює перелік додаткових сервісів, які можуть стати в пригоді пасажирам: відтак будь-який пасажир залізниці з електронним квитком на всі поїзди далекого сполучення (включно з Інтерсіті+) отримає 15 % знижки на бронювання відпочинку в одному із 40 готелів мережі Reikartz та 10 % знижки на поселення в мережі «Альянс». Акція триватиме до 31 жовтня.

 

Для цього пасажирові необхідно замовити квиток через офіційний чат-бот Укрзалізниці у Viber або Telegram, після чого протягом години він отримає від бота сповіщення з промокодом і посиланням на систему бронювання номерів у мережі готелів Reikartz.

Для участі в акції також можливо придбати залізничний квиток на сайті booking.uz.gov.ua, після чого на електронну адресу разом із квитком надійдуть таке ж посилання та код.

Промокод необхідно ввести, натиснувши на іконку налаштувань у верхній панелі сайту партнера поруч із вибором дати подорожі. Електронний квиток необхідно зберігати до поселення в готель.

«На шляху до створення власної програми лояльності Укрзалізниця все активніше долучає партнерів до розширення спектру послуг, які додають позитивних вражень до мандрівки як такої. Співпраця з масштабною мережею готелів у цьому сенсі є максимально органічною, адже таким чином ми спрощуємо шлях до планування повноцінної подорожі великій кількості туристів: наш пасажир отримує додатковий стимул обрати саме залізницю, адже на додачу отримає ще приємний бонус у вигляді знижки на поселення у якісний готель», — наголошує Олександр Перцовський, керівник пасажирського напрямку Укрзалізниці.

Нагадуємо, що перелік додаткових бортових сервісів Укрзалізниці наразі включає 3 типи повноцінного харчування та онлайн-кінотеатр на борту Інтерсіті+, онлайн-бібліотеку LibrariUZ на борту всіх поїздів Укрзалізниці, а також знижки на таксі Bolt із преміальними картками Visa до/від вокзалів у 7 містах України.

До речі, пасажири Укрзалізниці кожного року все частіше купують квитки онлайн. Наприклад, з початку 2021 року 73 % квитків було придбано онлайн, переважна більшість пасажирів зробила замовлення через сайт booking.uz.gov.ua. У 2020 році частка онлайн-квитків становила 66 %, а у 2019 році — лише 57 %.

Оформити підписку на наші новини