Пасажири Укрзалізниці у 2020 році 66 % квитків придбали онлайн

Онлайн-послуги зручні та популярні серед клієнтів Укрзалізниці. Так, у 2020 році 12,9 млн залізничних квитків або 66 % від загальної кількості реалізованих проїзних документів пасажири придбали через Інтернет.

 

Загалом минулого року Укрзалізниця реалізувала понад 19 млн квитків, з яких 3 млн проїзних документів пасажири повернули. На цей показник вплинули карантинні обмеження в березні-травні 2020 року й подальше введення «червоних зон» з червня 2020 року та, як наслідок, відміна залізничного сполучення.

Серед переваг, які спонукають пасажирів купувати квитки через Інтернет, — зручний сервіс, найактуальніша інформація щодо наявності місць у поїздах та вартості проїзду. Також на сайті booking.uz.gov.ua можна оформити пільгові квитки.

Укрзалізниця активно працює над розширенням переліку цифрових послуг у пасажирському сегменті перевезень. Так, 12 січня 2021 року в співпраці з Visa та Middleware компанія запустила перший власний чат-бот у Viber та Telegram з функціями продажу квитків, замовлення харчування під час поїздки, відображення розкладу руху, повернення придбаних квитків, інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін. Вже за першу добу роботи чат-ботом скористались 17 тис. клієнтів.

Нагадаємо, Укрзалізниця у 2020 році перевезла понад 16 млн пасажирів у далекому сполученні.

 

Оформити підписку на наші новини