Укрзалізниця нагадує пасажирам про можливість долучитися до формування нового розкладу поїздів

Укрзалізниця продовжує отримувати зворотний зв’язок від пасажирів щодо графіків та маршрутів перевезень. Пропозиції будуть проаналізовані та можуть стати частиною нового розкладу руху з 12 грудня 2021 року. Також Укрзалізниця продовжує вносити оперативні зміни до поточного переліку маршрутів та оптимізує графіки деяких рейсів для більшої зручності пасажирів та економії часу в дорозі.


«Цього року ми змінили підхід до формування нових графіків руху: відтепер це не закритий процес, яким лише опікуються спеціалісти «за лаштунками», а процес, побудований на зворотному зв’язку від пасажирів та аналітиці пасажирських потоків. Так, у лютому-березні ми вже зібрали близько 800 пропозицій від пасажирів, експертів, активістів та місцевих громад, після чого реалізували та презентували 20+ пріоритетних змін. Подальша більш грунтовна модифікація графіка з перекладанням «ниток» потребує філігранної роботи десятків спеціалістів: графістів, пасажирщиків, локомотивщиків, інфраструктурщиків — і може бути реалізована вже з наступного річного розкладу. Впроваджуємо ці зміни, щоб позмагатися за повернення пасажирів на залізницю, тож маємо враховувати побажання людей», — зазначив в.о. члена правління, керівник пасажирського напрямку Укрзалізниці Олександр Перцовський.

Кінцева дата збору пропозицій по новому графіку на 2022 рік — 21 травня, пропозиції з детальним описом та обґрунтуванням потрібно надсилати для аналізу на електронну скриньку uz.suggestions@gmail.com.

Нагадаємо, що оперативний зворотний зв'язок щодо якості сервісу Укрзалізниці налагоджений через гарячу лінію 0 800 503 111, офіційну Facebook-сторінку Укрзалізниці, а також через чат-бот у Telegram та Viber.

Оформити підписку на наші новини