Укрзалізниця привітала 100 000-го користувача чат-боту

За три місяці з моменту запуску чат-боту Укрзалізниці з функцією продажу квитків ним скористалося вже понад 100 000 користувачів. Ювілейним «юзером» став харків’янин Роман Капустинський, який вже отримав подарунки для приємних подорожей від Укрзалізниці та Visa: мобільні ваги для зважування багажу та пошуковий брелок для відстежування речей у разі втрати.


Статистичні дані демонструють, що переважна більшість відвідувачів (82%) активують бот у Viber, також більшість людей (55%) обирають інтерфейс українською мовою. Кожен четвертий пасажир для оплати квитків та послуг використовує ApplePay чи GooglePay, а найпопулярнішими розділами є придбання квитка (29%), онлайн-табло (23%) та розклад поїздів (16%).

Нагадаємо, що у бета-версії офіційного чат-боту Укрзалізниці доступні такі функції:

- продаж квитків на Інтерсіті+ без посередників та додаткових комісій, а відповідно ціна на них нижча, аніж будь-де;

- замовлення харчування в дорогу, зокрема оновленого меню ланчбоксів, включно з дитячим;

- відображення розкладу руху по станції Київ-Пасажирський та розкладу всіх поїздів Інтерсіті+;

- повернення придбаних квитків;

- інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін.

Наразі чат-бот доступний у застосунках Viber [https://vb.me/ukr_railway] та Telegram [@Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot].

 

Оформити підписку на наші новини