Кожен десятий проданий ланчбокс в Інтерсіті+ – «дитячий»

Укрзалізниця разом з food-партнером Інтерсіті+ WOG-café підрахували, що за перший місяць продажу дитячих ланчбоксів на борту швидкісних поїздів новинку обрали 11% пасажирів, що замовляли їжу на борту Інтерсіті+ або оформлювали передзамовлення через чат-бот та сайт із продажу квитків.


Таким чином, за один місяць було спожито 42 кг курячих пікат, 53 кг дитячої пасти з твердих сортів пшениці, 32 кг овочевих ролів та 42 кг пирога, на виготовлення якого пішло 10,5 кг свіжих бананів.

Також в Укрзалізниці підрахували, що за перший квартал 2021 року пасажири всіх рейсів випили 50 тонн кавових напоїв на борту швидкісних поїздів. Щоправда це майже вдвічі менше від обсягів спожитого чаю – традиційного напою для затишних залізничних подорожей.

Нагадаємо, у березні Укрзалізниця оновила меню ланчбоксів, розроблених у співпраці з австрійською компанією Do&Co, що спеціалізується на послугах авіакейтерингу та розробляє меню для лідерів світової авіаційної індустрії.

Оформити підписку на наші новини