Ремонт двоповерхових поїздів Skoda іде за графіком, — Іван Юрик

Капітальний ремонт двоповерхових поїздів Skoda виконується за графіком. Перший з двох поїздів компанія отримає вже до кінця цього року. Про це повідомив в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик.

 

За словами керівника Укрзалізниці, усі роботи з ремонту поїздів Skoda виконуються в колаборації з власним підприємством — Київським електровагоноремонтним заводом — та чеським заводом-виробником Skoda в Чехії. «Таке партнерство дозволяє здешевити та локалізувати значну частину ремонтних робіт, яка може бути виконана в Україні. При цьому здійснити роботу над ключовими вузлами, агрегатами та моторними візками силами виробника. Кошти на відновлення цих поїздів ми передбачили у фінплані на цей рік», — зазначив Іван Юрик. 

Укрзалізниця за відсутності форс-мажорів, пов’язаних із карантинними обмеженнями, планує отримати перший з двох поїздів уже до кінця 2021 року, а другий — на початку 2022 року.

Наразі триває ремонт кузовів, рам візків необмоторених вагонів, дахового обладнання, струмоприймачів, кондиціонерів, дверних систем, туалетів та системи водопостачання, внутрішньосалонного обладнання, приладу безпеки, радіостанції, систем управління та ін. Буде модернізовано систему відеонагляду, а прожектори та освітлення салону стануть світлодіодними. Для зручності пасажирів також буде додано розетки з USB-роз'ємами.

Для виконання частини робіт долучаться українські підприємства на умовах субпідряду, а також буде отримано консультації від чеської сторони, адже це перший капітальний ремонт поїздів такого класу в Україні. Моторні візки головних вагонів електропоїзда будуть відправлені безпосередньо до Skoda Transportation Group — так само, для прикладу, здійснювався аналогічний ремонт моторних візків Литовської залізниці, адже це є міжнародною практикою.

Також Укрзалізниця» розглядає варіанти маршрутів, на яких можна задіяти два швидкісні поїзди виробництва чеської Skoda після їх ремонту. Серед них відновлення маршруту Київ — Харків — Київ, Київ — Тернопіль — Київ та організація нового маршруту Київ — Вінниця — Київ.

Остаточний вибір буде оголошено після завершення ремонту та випробувального рейсу першого електропоїзда.

Нагадаємо, поїзди Skoda EJ675 було придбано ще перед чемпіонатом з футболу Євро-2012. З того часу їх повноцінний капітальний ремонт не проводився. Зазначені електропоїзди є двосистемними (курсують електрифікованими ділянками на постійному та змінному струмі), кожен складається з шести двоповерхових вагонів і має 636 місць, з них 46 — першого класу, 590 —другого. Електропоїзд розрахований на експлуатацію зі швидкістю до 160 км/год.

Оформити підписку на наші новини