У запровадженні нових сервісів Укрзалізниця відштовхується від побажань пасажирів, — Олександр Перцовський

Під час запровадження нових послуг та сервісів Укрзалізниця відштовхується не від своєї суб’єктивої думки, а від short-листа побажань пасажирів. Про це в ексклюзивному інтерв’ю виданню «Центр транспортних стратегій» повідомив в.о. члена правління АТ «Укрзалізниця», директор філії «Пасажирська компанія» Олександр Перцовський.

 

За його словами, серед найбільш поширених запитів пасажирів – запровадження якісного та зручного харчування у поїздах, доступність Інтернету в поїздах та поява нових digital-сервісів, тож ці напрямки передбачається активно розвивати.

Так, Укрзалізниця має намір поширити практику реалізації бізнес-ланчів в Інтерсіті+ на поїзди далекого прямування, і наразі розглядається кілька моделей та варіантів харчування для цього проекту. «Ми хочемо, щоб пасажири «проголосували шлунками», що називається. Тому найближчим часом слід очікувати масштабування програми якісного бортового харчування», — повідомив Олександр Перцовський.

Він також поінформував, що поки для запровадження Інтернету в поїздах відшукуються   технологічні можливості, Укрзалізниця в партнерстві з компанією SweetTV реалізує проміжний проект, який дає пасажирам поїздів доступ до фільмотеки з близько 280 кінолентами і мультфільмами з українською озвученням. «До кінця березня ми запустимо ще сім поїздів з цією послугою на додачу до чотирьох наявних», — повідомив Олександр Перцовський.

Стосовно подальшої діджиталізації сервісів топ-менеджер зазначив, що у цьому напрямку найголовніше реалізувати новий мобільний додаток. А тим часом Укрзалізниця запустила чат-бот, який має практично весь функціонал мобільного додатку, але в бета-версії реалізує квитки тільки на швидкісні поїзди. «У найближчих планах – поліпшення алгоритмів замовлення групових перевезень і налагодження роботи з B2B сегментом. Ми поставили собі мету, щоб не менше половини організованого туризму пересувалося залізницями. Зараз це, за різними оцінками, 20-30%», — додав в.о. члена правління Укрзалізниці.

Також з точки зору цифрових покращень, за словами Олександра Перцовського, компанія буде працювати над «списком очікування», коли людина може «підписатися» на поїзд, якщо на нього немає місць, і отримати повідомлення, коли буде відкрито для продажу додатковий вагон.

Він також розповів, що компанія враховуватиме й побажання пасажирів щодо покращення комфорту у поїздах, зокрема, можливості індивідуального регулювання температури в купе, доступності USB-розеток, переходу на вакуумні туалети, збільшення місця для габаритного багажу, збільшення кількості камер відеоспостереження, адаптації для маломобільних людей спеціальних купе. За словами Олександра Перцовського, вся маркетингова стратегія побудована на тому, щоб людина провела час у поїзді з користю – для роботи, відпочинку чи перегляду фільмів.

Нагадаємо, що за словами голови правління АТ «Укрзалізниця» Володимира Жмака, 2021 рік стане проривним на шляху перетворення Укрзалізниці зі збиткової компанії у прибутковий бізнес.

Оформити підписку на наші новини