У 2020 році залізничники замінили понад 700 опор контактної мережі та підвищили експлуатаційну надійність низки пристроїв електропостачання

Упродовж 2020 року залізничники виконали значний обсяг робіт із оновлення контактної мережі та пристроїв інфраструктури електропостачання. Відповідні заходи, необхідні для безпечного руху поїздів, тривали на окремих дільницях усіх шести регіональних філій Укрзалізниці.

 

Зокрема, на контактній мережі залізниць енергетики замінили більше 700 опор контактної мережі, понад 40 км зношеного контактного проводу, більше 30 км несучого тросу, понад 3,5 тис. ізоляторів контактної підвіски, а також модернізували більш як пів тисячі повітряних стрілок.

Окрім цього, на пристроях енергетики замінили новими понад 120 км сталевих проводів, 1,7 тис. опор та понад 12,6 тис. ізоляторів повітряних ліній живлення пристроїв СЦБ. Комплекс відновлювальних робіт також провели на тягових підстанціях. 

Загалом ремонтні роботи упродовж минулого року, як і планувалося, проводилися на дільницях  Лозова – Слов’янськ Донецької залізниці, Мотовилівка – Сорочий Брід та Кожанка – Попільня Південно-Західної залізниці, Нова Баварія – Люботин Південної залізниці, Фундукліївка – Цибулеве та Знам’янка – Пантаївка Одеської залізниці, Сухачівка – Горяїнове Придніпровської залізниці, а також на станціях Тетерів, Рокитне, Ходорів, Апостолове та Лиман.

Як повідомлялося раніше, Укрзалізниця завершила електрифікацію колій на станції Коростень-Житомирський на перегоні Коростень-Житомирський — Пост Південний. Модернізація дільниці дозволить значно покращити вантажну роботу та скоротити термін доставки вантажів. 

Нагадаємо, наразі в Україні експлуатується контактна мережа загальною протяжністю головних колій 10266 км, це складає 47% загальної протяжності залізниць України.

Оформити підписку на наші новини