Укрзалізниця продовжує працювати над модернізацією рухомого складу навіть під час війни

Сьогодні в перший рейс київським кільцем вирушив черговий електропоїзд, капітально відремонтований на власних потужностях Укрзалізниця. Він був реконструйований лише за два тижні й дещо відрізняється від попередніх аналогічних поїздів.

Так, ми врахували запити пасажирів на збільшення місць для перевезення велосипедів та подвоїли кількість велотримачів. А ще змінили конструкцію тримачів: тепер вони мають м‘які насадки на фіксаторах коліс, що убезпечують велосипеди від випадкового пошкодження під час транспортування.

Зміни торкнулись також функціональних деталей поїзда: всередині вагонів ми встановили верхні поручні для зручності пасажирів, що подорожують на невеликі дистанції, а також змінили конструкцію сходинок, зробивши їх менш слизькими.

Всі переваги, притаманні минулим версіям електропоїздів, також збережені: поїзди інклюзивні (у вагонах передбачені місця для людей з інвалідністю та 58 відкидних сидінь для розміщення візків), мають пандуси та вбиральні, зручні для людей з інвалідністю, всередині вагонів встановлені оновлені сидіння, модернізована система освітлення, оповіщення та встановлені інформаційні табло.

Крім цього, Укрзалізниця оновила платформу станції Протасів Яр. Крім поточного ремонту, на платформі встановили нове освітлення й нові сидіння в зоні очікування поїздів, поставили баки для сортування сміття та змонтували велопарковку. У найближчих планах — покращувати мікромобільність киян, встановлюючи велопарковки і на інших станціях київської кільцевої електрички.

Оформити підписку на наші новини