2021 рік стане проривним у цифровізації послуг для пасажирів Укрзалізниці, — Олександр Перцовський

Упродовж 2021 року Укрзалізниця планує у чат-бот у Viber та Telegram додати інформацію про курсування всіх пасажирських поїздів. Про це, відповідаючи на запитання журналістів під час пресконференції, присвяченій запуску чат-боту у Viber та Telegram з функцією продажу квитків, повідомив в.о. члена правління АТ «Укрзалізниця», керівник філії «Пасажирська компанія» Олександр Перцовський.

За його словами, наразі через запроваджений чат-бот для замовлення доступні квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад, але можливості сервісу упродовж року будуть стрімко розширюватися.

«Сподіваємось, що протягом цього року ми зможемо розширити функціонал і додати всі поїзди, і 2021 рік у цьому плані стане проривним. Ми подивимось на популярність сервісу, і якщо буде шалений попит і великий відсоток користувачів Інтерсіті+, тоді ми, звичайно, прискоримо темп розгортання проєкту», — повідомив Олександр Перцовський.

Він також зауважив, що подальша реалізація цього сервісу залежатиме, зокрема, від запровадження мобільного додатку для провідників поїздів, а також забезпеченню їх сучасними пристроями для валідації квитків. Цей мобільний додаток є власною розробкою ІТ-фахівців Укрзалізниці, яка була розроблена у досить швидкі терміни і вже проходить тестування. «Зараз ми тестуємо його в Інтерсіті+, й далі будемо розгортати його на всі інші поїзди», — зазначив Олександр Перцовський.

Він також поінформував, що поступово впродовж року у чат-боті у Viber та Telegram буде відображатися табло з інформацією про курсування поїздів не лише київського залізничного вокзалу, а й інших вокзалів. Через те, що вокзали мають окремі інформаційні системи, ця робота проводитиметься поетапно. «Міста-мільйонники ми спробуємо закрити впродовж першого-другого кварталів, там де менші станції, там буде трохи довше. Ми хочемо, щоб впродовж 2021 року це був повноцінний функціонал».

Як повідомлялося раніше, Укрзалізниця у співпраці з Visa та Middleware 12 січня запустила перший власний чат-бот у Viber та Telegram з функціями прямого продажу квитків, замовлення харчування під час поїздки, відображення розкладу руху, повернення придбаних квитків, інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін.

Оформити підписку на наші новини