Сучасні потяги: дорожня романтика і комфорт в одній особі!

 

Залізничне сполучення міцно увійшло до нашого повсякденного життя. Досить оперативне, комфортне, вигідне в економічних відносинах і бездоганне з екологічного погляду - хвалебні епітети на адресу цього виду транспорту можна ще довго продовжувати.

Пальма першості запуску першого практичного паровоза належить британському винахідникові Річарду Тревитику. У лютому 1804 року здивовані жителі провінційного містечка Камброн стали свідками демонстрації його дітища - першого парового автомобіля, розрахованого на перевезення восьми пасажирів. Він наводився в рух кочегаром, що періодично підкидає вугілля в котел, розташований на рамі з двома величезними задніми колесами. Швидкість цього дива сучасної техніки складала цілих 15 км/год - небачена, на ті часи, потужність!

Надалі естафету перехопили американці, і до 1830 року в цій країні відкрилася перше що постійно діє з/д повідомлення між Ліверпулем і Манчестером (не плутати з однойменними англійськими містами), розташованими на відстані в 50 км. Історики вважають, що саме наявність залізниці, що дозволяє оперативно доставляти солдатів і військову техніку на полі битв, дозволило мешканцям півночі отримати остаточну перемогу громадянська війна.

В середині 19 століття залізничний бум перекинувся на Росію: в 1837 році залізничні рейки зв'язали Петербург з Царським селом і Павлівським!

Наступне століття вже можна назвати повікою високих швидкостей. Напередодні токійських Олімпійських ігор 1964 роки був введений в експлуатацію надшвидкісний Синкасен, що розвиває фантастичну швидкість в 210 км/год. Єдиний мінус високошвидкісного транспорту - купити квиток на потяг такого рівня досить дорого. На цьому інженерна і конструкторська думка не зупинилася - у Франції, Китаї, Німеччині, США, та і в нашій країні сьогодні ведуться роботи по розробці залізничної техніки, здатної розвивати екстремальні швидкості.

Що стосується встановлених рекордів, то їх цілих 2! Серед потягів на магнітній подушці його володарем є японська MLX01, що розвинула навесні 2015 року швидкість в 603 км/год. Приблизно таку ж жвавість проявив вісьмома роками раніше і TGV французького виробництва, який розігнався до відмітки в 574, 8 км/год.

Наші пропозиції

У випадку якщо вам треба терміново купити квиток на потяг самий час повернутися на землю і згадати про унікальний агрегаторе сайту. У нас ви можете переглядати розклад руху потягів і вибрати для себе зручний варіант подорожі як на внутрішніх лініях, так і - в міжнародному форматі. Берлін або Відень, Владивосток або Сімферополь - ми надаємо інформацію у будь-якому напрямі!

Без пересадки не обійтися? Жодних проблем! Скориставшись зручним інтерфейсом нашого сайту, усього лише за декілька хвилин ви зможете пропрацювати оптимальний маршрут, отримавши істинне задоволення від самостійно виконаної роботи.

 

Оформити підписку на наші новини