Залізничне сполучення міцно увійшло до нашого повсякденного життя. Досить оперативне, комфортне, вигідне в економічних відносинах і бездоганне з екологічного погляду - хвалебні епітети на адресу цього виду транспорту можна ще довго продовжувати.
Пальма першості запуску першого практичного паровоза належить британському винахідникові Річарду Тревитику. У лютому 1804 року здивовані жителі провінційного містечка Камброн стали свідками демонстрації його дітища - першого парового автомобіля, розрахованого на перевезення восьми пасажирів. Він наводився в рух кочегаром, що періодично підкидає вугілля в котел, розташований на рамі з двома величезними задніми колесами. Швидкість цього дива сучасної техніки складала цілих 15 км/год - небачена, на ті часи, потужність!
Надалі естафету перехопили американці, і до 1830 року в цій країні відкрилася перше що постійно діє з/д повідомлення між Ліверпулем і Манчестером (не плутати з однойменними англійськими містами), розташованими на відстані в 50 км. Історики вважають, що саме наявність залізниці, що дозволяє оперативно доставляти солдатів і військову техніку на полі битв, дозволило мешканцям півночі отримати остаточну перемогу громадянська війна.
В середині 19 століття залізничний бум перекинувся на Росію: в 1837 році залізничні рейки зв'язали Петербург з Царським селом і Павлівським!
Наступне століття вже можна назвати повікою високих швидкостей. Напередодні токійських Олімпійських ігор 1964 роки був введений в експлуатацію надшвидкісний Синкасен, що розвиває фантастичну швидкість в 210 км/год. Єдиний мінус високошвидкісного транспорту - купити квиток на потяг такого рівня досить дорого. На цьому інженерна і конструкторська думка не зупинилася - у Франції, Китаї, Німеччині, США, та і в нашій країні сьогодні ведуться роботи по розробці залізничної техніки, здатної розвивати екстремальні швидкості.
Що стосується встановлених рекордів, то їх цілих 2! Серед потягів на магнітній подушці його володарем є японська MLX01, що розвинула навесні 2015 року швидкість в 603 км/год. Приблизно таку ж жвавість проявив вісьмома роками раніше і TGV французького виробництва, який розігнався до відмітки в 574, 8 км/год.
У випадку якщо вам треба терміново купити квиток на потяг самий час повернутися на землю і згадати про унікальний агрегаторе сайту. У нас ви можете переглядати розклад руху потягів і вибрати для себе зручний варіант подорожі як на внутрішніх лініях, так і - в міжнародному форматі. Берлін або Відень, Владивосток або Сімферополь - ми надаємо інформацію у будь-якому напрямі!
Без пересадки не обійтися? Жодних проблем! Скориставшись зручним інтерфейсом нашого сайту, усього лише за декілька хвилин ви зможете пропрацювати оптимальний маршрут, отримавши істинне задоволення від самостійно виконаної роботи.